ازت متنفرم سوراخ فوری!

سالهاس که هر جا میرم باد این سوراخ فوری رو بر میداره میندازه جلو پام و من هر چی از روش برک دنس میزنم بلکم نیفتم توش محاله..

پری روز تو شرکتم داشتم با تلفن با یه دوستی خوش و بش میکردم که یه هو یه صدای خش شنیدم و رو کلمه ای (فلان) ترمز کردم چون فکر میکردم در شرکتو بستم و پدر گرامی چه طور اومده بود بالای سرم؟ تو اون ۱۰ ثانیه که ما به هم زل زده بودیم سوراخ فوری به من می خندید.

تو مجلس مهمونی نشستیم.یکی از اقوام از آمریکا اومده.بعد ۲۰ سال.همه سعی میکنن نشون بدن اگه تو رفتی آمریکا مام اینجا فرهنگمون بالاس .مودبن .زیاد.سر میز نهاریم.سوپو طوری میخورن که انگاری دارن اکسپکتورانت میریزن تو حلقشون.خلاصه آخ و اوفی تو رفتاراس.یه هو تو صحبتا یکی میگه:این حسنو باس براش دیگه زن بگیرین...حیف بچس!!و قوم فرنگ رفته میگه:باس براش یه زن آمریکایی بگیرن !! و من میخوام بگم :بابا زنای آمریکایی آدمو بیچاره میکنن! اما نمیدونم چرا بیچاره رو نمیگم ..و سه ثانیه سکوت میشه و سپس باز صدای قاشق چنگال بلند میشه...سوراخ فوری انگار تو دهنمه...میجومش!

سر کلاس زبانم.دوم راهنمایی.مدرسه تازه سازه.بوی چوبای میزا هنوز تو کلاسه.معلما انگار بهشون یه امتیاز خفن داده باشن که گذاشتن بیان تو مدرسه نو درس بدن خر کیفن.معلم زبان ما به تند حرف زدن و جویده جویده گفتن کلمات معروفه!.من علاقه به نقاشی دارم.تند حرف میزنه و من حوصله تمرکز ندارم.با خودکارم شروع میکنم یه کاریکاتور کشیدن.تو گل آقا دیدم.اون داره میگه(بعدا فهمیدم-بعد از اینکه خورد پس کلم!) بچه ها ی عزیز(بچای زیز) من میخوام که(م میخا که) یه  جدول کلمه ترکیب بکشین (ی ادول کمه ترکی بکشن) و درس دیروزو بنویسین( حدس بزنین) و یه هو رو میکنه به من که:باریکلا این پسر ببینین چه سریع شروع کرده و مثه قرقی میاد دفترمو از زیر دستم میکشه و میگیره بالا...سوراخ فوری رو دفترمه! .چک و لقد!.


نظرات 3 + ارسال نظر
یک زن یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

سلام.
تصمیم گرفتم وقت بگذارم و وبلاگتون رو بخونم.از هر چیز تازه و نویی خوشم میاد و گمون میکنم اینجا تازه اس.
چون پراکنده نگاه سطحی انداختم نطر خاصی نمیدم تا همه رو بخونم.
موفق باشید.

رضا دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ب.ظ http://rezaferanki.blogsky.com/

درود بر شما ......مثل همیشه بهتر از من قلم میزنی ......تو چند ساله ....تو دومین وبلاگ نویسی هستی که از کارش خوشم اومده .....الحق ...خیلی level کارت بالاست .....سعی میکنم بیشتر معرفیت کنم ...وبلاگت رو به رفقا پیشنهاد کردم

دوستمی ::-)

سالی سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com

وای حسن
آخرش خیلی باحال بود
حرفای نصفه نیمه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد