My favorite anecdote


با گرگ دنبه میخوره ٬ با چوپان گریه میکنه!


نظرات 7 + ارسال نظر
زن بیقرار شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ

خدایا توبه

خانم صورتی شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

واسه آی کیو من یکی خیلی ثقیله!

ولی ندیدم از این آدما (البته به شرطی که قضیه رو سیاسی نکنیم!)

***

در باره کامنت پست قبل:
آخه عزیز جان کتاب قحطه میری کانت می خونی؟!!! بنده بمیرم دست به این قسم کتب نمی زنم!

اجتنابش ناپذیره!

الی شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ب.ظ http://elipeli.blogsky.com

وای وای وای!

نگوووووو

یه دوست بد داشتن از هزار تا دشمن داشتن بدتره!

یک زن یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ

عجب سیاستی....

بهتره بگیم عجب کثافتی :-)!

مریم یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

اثر کیه؟

یه دل خون...

مریم یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ

دل خون که اینطور

در هجوم تشنگی/در سوز خورشید تموز
پای در زنجیر خاک تفته مینالد گون:
روزها را میکنم/پیمانه/با آمد شدن.
غوک نیزاران لای و لوش گوید در جواب:
چند و چند این تشنگی؟خود را رها کن همچو ما
پیش نه گامی و جامی نوش وکوته کن سخن
بوته خشک گون در پاسخش گوید :خمش
پای در زنجیر /خوشتر/تا که دست اندر لجن

این دیگه مال شفیعی کدکنیه

من فکر می کنم کمن کسایی که دندون درد رو تحمل کنن و بهش ادکلن نزنن ..!

سالی سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com

آدم موزیه دورو زیاد شده حسن جان...همه جا هم هستن
بخوای نخوای از پشت همچین خنجر میزنن که نمیفهمی کی بود و چی شد
البته شما که استاد مایی...اینا رو واس خودم میگم....جسارت نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد